Sunday, November 28, 2010

Bla Bla Bla~

Hari ni rasa seronok dapat lepak kat rumah sepanjang hari. Bangun lambat, potong rambut dan trim sikit, makan roti canai dengan telur, tengok astro sambil baring-baring kat depan tv, pastu sembang-sembang dengan Cu Ton yang datang singgah lepas ambil Syafiqah kat UM, pastu tidur lagi, pastu bangun makan maggi dan buka internet cari kerja.

Kalau nak list lagi, mau penat jari jemari hatiku nak taip semuanya.hehehe. Tappi yang pasti rasa seronok dapat bersama dengan keluarga tanpa ada seorang pun yang tiada di rumah (kecuali Tiqah yang pergi kenduri kawan dia kat Klang).

Tapi sepatutnya hari cuti macam ni la aku kene buat kerja aku yang tak habis-habis lagi tu. Apa jadi dengan akaun yang diamanahkan untuk aku buat tu? langsung aku tak buka hari ni. Macam mana nak siap kalau langsung tak sentuh fail-fail akaun tu.huhuhu.

Aku sebenarnya tak pandai nak buat akaun yang dah macam profesional tu. Mau kene aku yang langsung takde pengalaman dalam membuat full akaun and the presentation. Due date dah nak dekat dah tapi batang hidung akaun masih tak nampak. Habis la aku kene buang kerja la gamaknya.huhuhuhu...

Dah la tensen dengan game yang baru dapat. dah install tapi tak boleh nak main. tak support la, tak cukup program la, apa la, itu la, ini la. macam-macam la. argh! tensen! nak main game!

Esok dah masuk balik kerja. Nak kene hadap En.S****** tu lagi. adoyai, lagi tensen. kan bagus kalau dia tak payah masuk kerja. semua orang kerja tak tensen even busy sekalipun. ni tak busy pun boleh tensen kalau dia ada. huhuhuhu...

Apa-apa pun aku maybe tak lama kerja disana. Mak suruh cari juga kerja pejabt supaya dapat sambung belajar sambil bekerja. Kalau kerja pejabat, waktu dia sesuai dengan waktu sambilan belajar. Tak bertindan atau clash dengan kerja.huhuhuhu...

No comments: