Thursday, December 9, 2010

Love or Hate...Hlovate~

macam dah lama je tak baca novel. petang tadi bukak facebook ternampak fanpage Hlovate. pastu bukak web Jemari Seni. tetiba je rasa rindu nak baca nukilan Hlovate. ayat yang sempoi, macam otai pun ada, and giler-giler dia. tau apa aku buat lepas tu???

aku sign up jadi member Jemari Seni and aku terus beli buku Hlovate secara online. Ya. aku beli buku secara online. nasib baik cara pembayarannya tak susah mana. banyak pilihan. dan aku beli tiga buah buku sekaligus! muahahahaha!!!

rasa jeles pulak bila tengok gambar2 dari fan Hlovate yang dorang dah kumpul semua buku Hlovate. Siap balut cantek-cantek lak tu. hish, jeles giler la! disebabkan perasaan jeles yang membuak, aku menggadaikan wang aku untuk beli buku secara online dengan jumlah lebih dari satu. Padan muka aku.

sekarang kene tunggu delivery dia sampai ke rumah. hahaha. pasni boleh la layan novel balik. hobi aku masa muda-muda dulu. hehehe ^_^

1 comment:

miss said...

hoooo... berangan la tu