Saturday, December 18, 2010

Muahahaha~

Yay!!!

Hari rabu hari tu sampai jugak novel-novel Hlovate yang aku order online.hehehe.sonoknyer~

Masa novel-novel tu sampai rumah aku takde kat rumah. aku,dila,wani dan siti gi mid valley tengok wayang. cite rapunzel, 3D lak tu.gempak~

novel tu mak yang terima dari abang posmen.memang betul-betul masa mak sampai rumah. abang posmen masa tu tengah tulis kad cinta perutusan untuk ambil bungkusan di pejabat pos. nasib baik mak sempat balik.

balik-balik rumah je tengok atas meja ada bungkusan yang tertulis nama aku. mula-mula pelik gak sebab selama ni aku tak pernah pulak menang mana-mana peraduan sampai aku boleh dapat hadiah. lama gak aku tenung bungkusan tu. tiba-tiba je aku baru teringat. aku ade order novel dari online...melompat aku terus sambar bungkusan tu pastu lari satu rumah. gaya macam dapat grand prize power root. terkujat semua orang.hehehe

sape tak seronok beb. dah la first time order online, novel Hlovate lak tu, sekali 3 beli aku beli. semuanya dibalut lawa-lawa. aku masa bukak pembalut dia punya la berhati-hati takut setem dan nama aku terkoyak. diorang sume suruh aku koyak je terus.huhuhu mana boleh camtu. sayang tau~

Hahaha.malam tu jugak aku balut novel-novel aku tu cantik-cantik. mintak kat siti pembalut buku teks dia yang lebih-lebih. buat kat tengah rumah bentang lebar-lebar kat situ. punya la aku sayang. giler tak giler aku ni.huhuhu...

lepas tu pe lagi...layan 5 Tahun 5 Bulan sampai ke pagi.ambik ko. dulu baca kat blog tak habis. sekarang ko habiskan apa yang ko tak habis lagi.bwahahaha...

No comments: